درمان خانگی ریزش مو شدید در زنان برد هوشمند کوچک کننده بینی آیدان طراحی ناخن cccam server آموزش آرایشگری زنانه آموزش آرایش مردانه آموزش نقاشی آموزش بستن شال و روسری آموزش بافت مو آموزش فوتبال آموزش والیبال آموزش دفاع شخصی آموزش بدنسازی آموزش ایروبیک آموزش نصب دوربین مدار بسته فانی بافت مونو پاد عطر و ادکلن عطر ادکلن خرید عطر خرید ادکلن تور لحظه آخری پارتیشن اداری پارتیشن مبلمان راحتی سرویس خواب عینک آفتابی خرید عینک آفتابی خرید گن لاغری گن لاغری مردانه گن لاغری زنانه گن لاغری پاور بانک خرید پاور بانک کابینت
نوشته شده توسط : مهدی حیدری پور

ریزش مو یکی از مشکلات رایج می‌باشد که بسیاری از افراد را درگیر خود نموده است. ریزش مو ممکن است بر اثر برخی عوامل همانند؛ ژنتیک، تغذیه نامناسب و استفاده از محصولات شیمیایی ناسازگار و .. رخ دهد.

ریزش مو می‌تواند، بر روحیه و کاهش اعتمادبه‌نفس افراد بسیار تاثیرگذار باشد. به همین دلیل روش‌های زیادی برای جلوگیری از ریزش مو ارائه شده است که یکی از این متدها استفاده از درمان‌های گیاهی موثر مانند؛ استفاده از پکیج ضد ریزش مو دکتر بیز می‌باشد. استفاده از این پکیج و ترکیبات متنوع آن، باعث تقویت مو می‌شود و از ریزش آن جلوگیری می‌نماید.

ما در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی آقای بیز « aghayebiz.com» قصد داریم به معرفی پکیج ضد ریزش مو دکتر بیز، بررسی هر یک از اجزا موجود در پکیج، نحوه استفاده از آن بپردازیم. پس ما را تا پایان مقاله همراهی کنید تا شما را با فواید شگفت‌انگیز این پکیج و محصولات دکتر بیز آشنا نماییم.

ریزش مو یا آلوپسی (به انگلیسی: alopecia) یک واژه عمومی به معنی کاهش موی سر یا هر قسمتی از بدن به هر علتی است. آلوپسی علل متفاوتی مانند هورمونی، خودایمنی، عوارض داروهایی مثل آلبندازول که در آلودگی با کرمک استفاده می‌شود و کم‌خونی و ژنتیک و در بیشتر موارد عامل اصلی ریزش مو پوست سر چرب است و دیگر عوامل دارد.
طاسی
طاسی به وضعیت نداشتن مو یا از دست دادن آن در نواحی‌ای که مو در آن نواحی اغلب رشد می‌کند به خصوص در سر، اطلاق می‌شود. کچلی نوعی عفونت پوست و ریزش موی ناشی از عامل قارچی است.

 روش‌ های جلوگیری از ریزش مو
برای آن که بتوانید جلوگیری از ریزش مو‌های خود را داشته باشید، باید پس از شناخت علت‌های مربوط به این اتفاق، به سراغ روش‌هایی بروید که می‌توانند در این زمینه مؤثر باشند. روش‌های بیان شده هر کدام می‌توانند هزینه‌های مختلفی داشته باشند. نکته دیگر نیز آن است که هر کدام از این روش‌ها می‌توانند تأثیرگذاری‌های متفاوتی نیز داشته باشند. به همین خاطر لازم است حتماً تا روشی که برای شما مناسب‌تر است را انتخاب کنید.  اگر در بدن شما کمبود یک ویتامین یا ماده‌ی معدنی وجود داشته باشد، قطعاً موهای شما آسیب خواهند دید؛ بنابراین، برای جلوگیری از ریزش مو حتماً در غذای رژیمی خود، میزان درستی از پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی را داشته باشید.

    دوش آب ولرم

اولین درمان خانگی ریزش مو مربوط به شستن مو‌ها با آب ولرم می‌شود. زمانی که مو‌های خود را با آب داغ شستشو می‌دهید، سبب می‌شود تا ریشه مو‌های شما کاملاً سست شده و ریزش مو پیدا کنید. بهترین کار دوش گرفتن با آب سرد و یا نهایتاً آب گرم است. در هنگام شستن مو‌هایتان نیز دقت داشته باشید که حتماً کف سر خودتان را چنگ نزنید و با ملایمت مو‌های خود را شستشو دهید.

    شامپو‌های ضد ریزش

استفاده کردن از شامپو‌های ضد ریزش مو نیز می‌تواند بسیار کارساز باشد. این مدل از شامپو‌ها به شکلی تولید شده و دارای فرمولاسیونی هستند که می‌توانند ریشه مو‌های شما را تقویت کرده و از ریختن آن‌ها ممانعت کنند. معمولاً استفاده کردن از این مدل از محصولات می‌تواند با توجه به نوع مو‌های شما و همچنین پوست سری که دارید، متفاوت باشد. به همین خاطر نیز بهتر است

    خشک کردن اصولی مو‌ها

برای آن که مو‌های شما بتوانند به شکل مناسبی رشد کنند و ریشه آن‌ها سست نشود، لازم است که حتماً پس از هر بار دوش گرفتن، مو‌های خود را به شکل اصولی خشک کنید. برای این کار به هیچ وجه با حوله و به صورت خشن آب مانده روی مو‌های خود را نگیرید. باید حتماً به آرامی این کار را انجام دهید؛ زیرا پس از حمام ریشه مو‌ها بسیار سست است و همین موضوع باعث می‌شود تا ریزش مو بگیرید.

    آفتاب شدید

دوری کردن از آفتاب شدید نیز یکی دیگر از راه‌های مؤثر برای جلوگیری از ریزش مو است. آفتاب شدید به خصوص در مناطق جغرافیایی که دائماً در معرض تابش نور خورشید هستید، می‌تواند سبب ریزش مو‌های شما شود. بهتر است در زمانی که بیرون از خانه هستید، حتماً با استفاده از یک کلاه و یا پوشش مناسب، مو‌های خود را بپوشانید تا آسیبی به ریشه مو‌ها و... نرسد.

    مصرف زینک

مصرف قرص زینک و یا همان روی می‌تواند تأثیر زیادی در روند کاهش ریزش مو‌های شما داشته باشد. برای جلوگیری از ریزش مو‌ها سعی کنید تا حتماً به صورت روزانه و یا یک روز در میان از قرص زینک استفاده کنید. در صورت عدم دسترسی به قرص زینک، بهتر است به سراغ انواع مواد غذایی که حاوی این نوع ویتأمین هستند، بروید.

    مراقبت‌ های مو

مراقبت‌هایی که از مو‌های خود به صورت دوره‌ای انجام می‌دهید نیز بسیار مهم است. این مراقبت‌ها می‌توانند شامل انواع درمان‌های مو بوتاکس، کراتین و پروتئین تراپی باشند و یا آن که می‌توانند شامل لیفت ریشه مو‌ها، پاک‌سازی پوست سر و... شوند. بهتر است برای انجام دادن هر کدام از آن‌ها حتماً به مراکز زیبایی معتبری مراجعه کنید که از بابت کیفیت کارشان راضی و مطمئن هستید.

طاسی آندروژنیک

شایعترین علت ریزش مو در افراد بزرگسال، طاسی آندروژنیك است. تئوری هامیلتون برای اولین بار در سال ۱۹۴۲ بیان كرد كه هورمونهای مردانه یا آندروژن باعث ریزش مو می شود. او بعدها ضمن توضیح این نوع طاسی آن را به هشت گروه تقسیم كرد. در تقسیم بندی او در مرحله ۱ و ۲ موها از دو طرف پیشانی در شقیقه ها به عقب رفته و در مرحله چهار در عقب سر نیز ایجاد طاسی شده و درمرحله ششم طاسی قسمت جلوی سر به قسمت طاسی عقب سر متصل می شود و در سال ۱۹۷۵ “نوروود” و در سال ۱۹۷۷ “لودویك”  تقسیم بندی های جدیدتری ارایه دادند و لودویك ضمن بیان ریزش موی آندروژنیك در زنان بیشتر به صورت منتشر است و برخلاف تصور عموم كچلی مردانه، در زنان كمتر از پنجاه سال در دهه دوم، سوم، چهارم حدود ۵۰ درصد شیوع دارد.

طاسی آندروژنیك ریشه ارثی دارد. نازك شدن ارثی موها و طاسی سر در مردان و زنان در اثر استعداد ژنتیكی این افراد و تحت تاثیر آندروژنها یا هورمونهای مردانه است. نازك شدن موها معمولا در هر دو جنس بین سنین ۱۲ تا ۴۰ سالگی شروع می شود و حدود نیمی از جمعیت بیش از پنجاه سالگی درجاتی از آن را نشان می دهند. در مردانی كه از قبل استعداد ژنتیكی ابتلاء به این حالت را دارند، این حالت خیلی زود و از اواخر دوران بلوغ شروع می شود.

علایم ظاهری را به سادگی می توان شناخت این گونه ریزش موها غالبا تحت تاثیر هورمون اصلی مردانه تستوسترون است و در برخی موارد خیلی زودرس شروع می شود. پیشانی و شقیقه ها در برخی از جوانان حوالی سن ۲۰ سالگی شروع به خالی شدن می كند به همین دلیل است كه این نوع ریزش مو عمدتا حساسیت زیادی بین مردان دارد. زیرا در بعضی ممكن است باعث كاهش اعتماد به نفس و مشكلاتی در ارتباط با دیگران شود. این ریزش مو تا اندازه زیادی به روی ظاهر فرد تاثیر می گذارد. پیری در ارتباط با مو می تواند مربوط به پس رفتن خط مو و یا مربوط به طاسی باشد واگر افراد هنگام ملاقات با شخص از صورت به پیشانی یا كف سر معطوف شود و صورت فرد نسبت به سن واقعی پیرتر نشان داده شود.

قیمت پکیج ضد ریزش مو دکتر بیز
قیمت پکیج ضد ریزش مو دکتر بیز، بسته به تعداد سفارشات و تعداد محصولات موجود در پکیج متغیر می‌باشد. در فروشگاه اینترنتی آقای بیز برای سفارشات حجم بالا تخفیفات ویژه درنظر گرفته شده است که شما مشتریان عزیز می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

متاسفانه برخی از افراد سودجو نمونه‌های فیک پکیج ضد ریزش مو دکتر بیز را با قیمت‌هایی بالاتر در بازار عرضه می‌کنند که علاوه‌بر کلاهبرداری باعث به خطر افتادن سلامتی افراد نیز می‌شوند.

فروشگاه اینترنتی آقای بیز، پکیج ضد ریزش مو دکتر بیز را به صورت مستقیم از کمپانی بیز دریافت کرده و با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد تا بتوانید با خیالی آسوده از مصرف این پکیج بهره ببرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید این پکیج می‌توانید، از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه و یا آدرس وبسایت « aghayebiz.com» با تیم کارشناسی ما در ارتباط باشید.





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: